katalena

Lena 23år skriver lite om möjligt som händer :D

April

Heej :D
 
April å Våren är på väg =)
Sommar kommer snart å jag längtar..
 
12-April, Var på kryssning cinderella
som vi väntat..
Jessica min älskade fru så jag längtat efter henne äntligen fick vi ses å vara igen :D
Vi som åkte var Pamela, Adam, Jhonny, Thomas, Robert, Å så Jag och själv klart min älskade vän
Fan så kul vi hade söp fredag å lördag kom hem vid fem lördagkväll tog de lungt ett tag sen så gick jag o pamela käka pizza så jävla hungriga, sen hämtade vi min bebis Nisse <3
 
14/4 Söndag lugn vi gick på promenad med mamma å mormor mina syrror å doms barn.. 
käka middag hos mamma sen bara hem å sova..
 
15/4 Måndag
Jobbet igen så klart, Alltid lika kul å träffa mina kollegor så klart vi har lika kul varje gång faktiskt :D
Lite stress dag ett tag men sen så vart de lungt, hade även möte med min chef shit hon är grym den chefen så himla lätt å prata med å finns verkligen där för en :D
Sen hem å äta vart de sen sova kolla på tv vart de också så klart..
 
16/4 Tisdag
jobbet igen, vart en lite stress morgon igen efter som våra bilar vart krångel..
Men stressa absolut inte upp mig är icke sån person faktsitk..
kom hem å käka satt vi data ett tag sen tv kollande sen sova..
 
17/4 Onsdag
 
Vakan vid 10.15 fixa mig sen gick till bussen för att åka in till norrtälje på kurs mellan 12.30-16.30
Värdegrundsutbildning..
Gick väll de med!
Prata även med min älskade fru i tel så himla lättande att prata med :D
Sen hem fixa mat kollat på tv sen nu sitter vid datan lär ju inte hända mer direkt idag lill.lördag
Hade tänkt ta dricka mina sista cider men :-/
 
Ha de bra alla som läser !!
 
KRAMAR KÅTA LENA
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: