katalena

Lena 23år skriver lite om möjligt som händer :D

Helgjobb

Denna helg som vart så har det inte vart annat än jobb..

fredag: Jobba 7-16
Sedan var det inte så mkt mer som hände denna dag.

Lördag: 7-16 första pass sedan 16-22 andra passet
kom hem vid halv elva gick upp till mamma en snabbis för att ta en macka
hon var barnvakt till mosters lilla kille :D vart ledsen när jag gick han skulle ju åka
med mig gullis.

Söndag: 7-16
Sara å micke hämta upp mig, åt middag hos mamma.
kan man höra nått gulligare när jag ringde mamma på dagen
så sa hon att lucaz gick å vänta på mig, " lena komma" lena komma" hehe :D
Sedan åkte jag å pappa för att hämta min bil i gottröra.
åkte hem å satt mig i soffan å somna ett tag.. hehe

Måndag: eric å carro hänge med mig kl halv sju för att besikta om bilen
sen körde jag carro till skolan å eric hem
åkte hem gick ut med nisse sen la jag mig i sängen igen vid halv nio
vakna igen när mamma ringde kl elva:D
vi åkte å köpte med oss lunch å åkte till anna å lucaz å swea
Lekte lite med lucaz ett tag han skulle visa mig runt över allt
sedan åt vi lite lunch, lucaz å jag fortsatte att leka vidare
sedan vid fyra så börja han bli rätt trött så jag gick upp för att lägga han vilket han
inte ville men tillslut i min famn somna han, efter ett blöjbyte
gick ner för att lägga han i vagnen, då fick jag byta blöja på lilla swea
å sedan göra lite mat till lill tjejen
mata henne å sedan rapa sen la jag henne i vagen å hon somna ;D
två ungar som somnat å då åkte mamma å jag hem igen.
käka lite mat sedan åkte jag hem satt mig i soffan å sitter där ännu.
ska kanske sova snart kl är tjugo i tolv..

ha det bra
sov gott
Kåta-lena :D KRAMAR

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: