katalena

Lena 23år skriver lite om möjligt som händer :D

denna helg

Fredag, börja dagen med att möta upp pappa för att hämta sommardäck i söderhall.
Satt i söderhall å vänta ett tag, kan ju säga sitt där å ragga om ni vill ;D
sedan åkte jag hem käka lunch med mamma sen så skulle jag byta däcken
vilket inte gick så himla bra för fick inte av däcken som satt slog å hållde på länge.
Så han inte fixa innan jobbet börja, erics kompis körde mig tack för det
sara körde mig från jobbet till norrtälje så tog jag bussen hem där ifrån.

Lördag, så skulle fixa däcken IGEN fick av dom men fälgen var för liten så det funka inte
så IGEN fick inte ordning på det.
tog bussen till norrtälje vid 13.14 sedan fick jag byta till en annan för att komma till
bergshamra så fick vänta en halvtimmen i norrtälje.
kom till jobbet sen hämta sara mig å körde mig igen till norrtälje för att ta bussen hem.
var hemma vid elva, då ringer jessica å säger att hon kommer  till mig om 40min.
så vänta på henne å adam, vi börja mecka med bilen på min parkering vid 00.00 fram
till 03.30 det gick med dom två däcken i bak sen i fram fick vi inte av.

Söndag, ringde erics kompis å fråga om han hade en slägga för att få av däcken i fram
men resultatet gick inte så bra för dom satt som berg.
så imorgon blir det till ragges.
men tackar för hjälpen i alla fall.
sedan idag så har jag bara tagit det lugnt

kanske inte så intressant men så såg min helg ut.

Kåta-lena KRAMAR :D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: