katalena

Lena 23år skriver lite om möjligt som händer :D

Hur kommer det sig..

Fredag, Jaha då var det denna dag igen shit va tiden går allså..

Onsdag, var man ledig å man gjorde inte så himla mkt direkt..
Fick besök av Roger på kvällen ;D

Men i alla fall, igår torsdag så jobba jag först mitt vanliga pass 7-16 det gick
bra, sedan var det bara att köra igång med kvällspasset 16-22 vilket jag ångra
hela dagen att jag tacka ja till men det var ju bara att LE å se glad ut.:D
jobba ju med underbar personal så det gick super!

sen hem å sova hämta nisse hos mamma innan jag åkte hem å la mig!

Fredag, ja idag så vakna man kvart i sex å jag hoppa upp ur sängen, å det straffa sig
lite för varje timme som gick sen shit så trött jag var..
Men sen var det lunch å kaffe så vakna man till lite.

Det komiska idag var lite ja vad ska man säga..
Det börja med att vi börja undra varför vi var 9 personal vi brukar vara 8 st på morgoen
men det var en tjej som inte hade sitt namn på ett kort så hon fick göra lite kontors jobb.
Men sen när jag kommer tllbaka till kontoret vid 15.30, så frågar chefen hur mitt schema
såg ut?, hade inte med mig mitt men vi kolla på hennes å där står det att jag var LEDIG idag
Kul det får man veta en halv timme innan man slutar för dagen haha..

hade inte tacka nej till att vara ledig idag efter som jag jobba hela dagen igår,
men kolla sedan på mitt egna schema å där står det att jag ska jobba men men!!

Nu blir det lite tv kollande sen så blir det sova så man orkar hela dagen imorgon!

Kåta-lena ;D kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: