katalena

Lena 23år skriver lite om möjligt som händer :D

Jobb

Denna helg har man jobbat..

Sedan på lördag så var det lite middag hos mamma, med pappa lillebror carro mormor olle.
kotlett å ugnstekt potatis å hemma gjord pressgurka! :)

Sedan åkte jag hem till mig å gick på promenad med nisse..
tv tittande i soffan blev det en stund, sängen vid tio tiden.

Söndag, gick upp kl. kvart över sex för att jobba sluta kl,16.00
åkte hem för att hämta nisse å byta kläder, för att ta mitt pack att åkta till jessica å adam
Kom till dom vid sju tiden ca, vi åkte å hämta C, å handla lite groggvirke.
Åter hemma hos dom vid nio tiden, då körde vi igång, å lite folk kom :D

Ja åå kvällen stannar där den var..
Vakna imorse för att väcka C,B som skulle till skolan vid sju tiden hade ju lovat att väcka dom å jag
brukar kunna vakna hur trött jag än är eller full så går jag upp när klockan ringer.
Vi köpte den berömda dagen efter pizza som alla hade tjata om hela natten men , C å B var snälla som
bjöd oss ;D

nu sitter man i soffan hemma igen å är ledig en dag till ska bli skönt ska göra så lite som möjligt
men ska ta tag att fixa nisses päls så det får bli imorgon!

Nee dags att rasta nisse innan man ska sova har ont i ryggen också..

Kåta-lena KRAMAR ;D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: