katalena

Lena 23år skriver lite om möjligt som händer :D

Mkt å Inget

Japp så är det har gjort mkt å inget känns det som...

Men mellan lördag å söndag så passa jag annas djur så jag sov över där
Lite läskigt men det funka tur att man hade lite folk att prata med i tel :D

På morgonen lördag så åkte mamma å jag till vet med nisse för jag kände att någonting
inte stämde med mitt <3
Dom gav honom smärtstillande å vätskeerkätning å medicin som han ska ha i
fem dar får se om han återhämtar sig.
Stackarn :(

Sen annars så klippte vi gräset å trimma lite på tomten osv... hos anna å dom

Söndag, åkte på fika hos sara å micke vid två tiden
sen hämta bad kläder å drog till edsbro för att möta upp jessica å dom
tog ett dopp med jessica skönt faktiskt.

Sen hem sov..

KÅTA-LENA KRAMAR :D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: