katalena

Lena 23år skriver lite om möjligt som händer :D

Lite som hänt

Sen sist..

Fredag: Var ledig så tog det lugnt på dagen sen så bestämde jag mig för att
åka till jessica å adam, tog bussen vid halv sex.
När jag kom fram vid tio över sex så ville jag ju överraska dom, dom visste inte
att jag skulle komma :D
Men det gick ju inte så bra som jag ville, knacka på men ingen öppna så ringde
jessica å fråga vad hon gjorde å då var dom hos hennes mamma å spelaspel.
så jag fick sätta mig i en busskur till kl.20.10 Kul å kl. var 18.20 när jag satt mig där..
Men hade inte så mkt val än att vänta två timmar ca för att åka tillbaka hela vägen.:-/
sen kom bussen å jag åkte till hennes mamma sen hade vi ju trevligt.:)
vi åkte hem vid elva typ, tog en sväng för att snacka lite med jim också innan vi åkte.
När vi sedan kom hem till dom så kolla vi på BB å käka lite natt mat;D
(blir nog inge mer överrasking innan jag ringt å kolla)

Lördag: åkte bussen hem från jessica vid elva, sen åkte mamma å jag till sara
städa där (lång historia), sen blev det grillat.
åkte hem vid sex tiden ca.
sen blev det lugna soffan för mig å nisse, hade gärna tagit en fylla men skippa det denna helg!

Söndag: ganska lugn, käka frulle hos mamma sen åkte vi hem till anna å hutta för att tvätta lite
sen så åkte vi alla vidare till loppisen i söderhall, å fick med mig mosters små i bilen för
lucaz skulle ju åka med lenas bil å ville ha syster brevid sig så det vart att packa in
två bilstolar :D men det gjorde ingenting <3
hitta ingenting direkt på loppisen..
sen åkte vi alla vidare tillbaka till anna å hutta och mormor, olle kom förbi dit med det blev fika
osv.
sen åkte mamma å jag hem, käka middag sen blev det hem för mig:D
trodde jag jessica ringde å då skulle vi ut å fiska ;D, möte även upp jim längs vägen.
vi drog till smara, vr där vid 20ca. sen drog vi hem vid 22.15.. det blev inge fisk denna gång.
nästa gång blir det lite tidigare å kanske med lite grillning å dricka =)

Måndag: Jobbat sen ingenting mer:D

Tisdag: Jobbat, sen var det några här å kolla på lägenheten dom har en etta vilket jag behöver
nu, å dom vill gärna ha en tvåa så inga problem för mig.
nu sitter jag i soffan å ska inte göra så mkt mer änn kolla på tv..


Kåta-lena KRAMAR :D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: