katalena

Lena 23år skriver lite om möjligt som händer :D

veckan

Torsdag, har bara vart hemma klippte nisse tog 2,5 timme men det vart
ganska bra faktiskt :D

Idag 2Maj så föddes en liten tjej så har man blivit moster igen ;D
söt var hon, var å sniffa lite bebis igår på BB.
sedan tog jag bussen till jessica å adam, vi snacka å kolla på tv/film å hade
lika trevligt som vanligt.

Fredag, jessica å jag vakna vid elva vi kolla facebook å sedan så hörde vi massa brandbilar
så vi väckte adam så åkte vi å kolla haha..
tog en pizza på blå krogen å kolla när brandkillarna släckte för det hade brunnit i huset mitt i mot.
sedan åkte vi hem igen å jag tog bussen som gick 13.18 till rimbo
gick till mamma på jobbet å sedan gick vi hem för att fixa maten mormor å olle kom å käka
sedan så käka vi tårta för lillebrors tjej fyller år idag.:D

sen tog jag en promenad hem, å nu sitter jag här.

men ska väll kolla lite tv sen sova måste åka bussen imorgon till jobbet
men det går nog bra tur att man har bil på jobbet i alla fall :P

Kåta-lena KRAMAR ;D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: